"Ақмола облысы білім басқармасының Ерейментау ауданы бойынша білім бөлімі Сілеті ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Селетинское отдела образования по Ерейментаускому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

20 тамыз күні қашықтықтан ата-аналар жиналысы өткізілді

21.08.2020

«Жаңа оқу жылында балаларды оқыту туралы» жалпыреспубликалық ата-аналар жиналысының тұжырымдамасы

 

Өткізу күні:20 тамыз 2020 жыл

Өткізу уақыты:әр мектеп өздігінен анықтайды

Тақырыбы:Жаңа оқу жылында балаларды оқыту туралы

Ата-аналар жиналысының мақсаты:коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеуге байланысты карантиндік шаралар жағдайында жаңа 2020-2021 оқу жылындағы оқытудың ерекшеліктері туралы ата-аналарды (балалардың заңды өкілдерін) хабардар ету

Жаңа 2020-2021 оқу жылына дайындық аясында өткізіледі.

Өткізу форматы: қашықтан. Ата-аналарға сілтемелер алдын-ала жіберіледі.

Қатысушылар: ата-аналар (балалардың заңды өкілдері).

Ата-аналар жиналысының күн тәртібіндегі сұрақтар:

  1. Жаңа оқу жылындағы оқу форматтары.
  2. Оқытудың штаттық режимінде санитарлық талаптарды сақтау.
  3. Жаңа оқу жылында білім алушыларды бағалау жүйесі.
  4. Баланың оқу режимі және демалысы.
  5. Баланы өздігінен оқуға қалай ынталандыруға болады?
  6. Интернетті қауіпсіз пайдалану үшін ата-аналарға балаларын аүйрететін ережелер.
  7. Интернеттегі балалардың жұмысын ата-ана бақылауы ережелерімен таныстыру
  8. Ата-ана мен баланың қарым-қатынас психологиясы.

 

Санитарлық-эпидемиологиялық жағдайға байланысты, коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеу мақсатында әрбір білім беру ұйымында оқыту форматы әрбір өңірдегі санитарлық - эпидемиологиялық жағдайға байланысты болады.

Әр мектеп ата-аналар жиналысын өткізу кезінде оқытудың тиісті форматын анықтайды және ата-аналарды ақпараттандыруға дайындайды.

Әр сынып жетекші өз сыныбымен ата-аналар жиналысын өткізеді.

Оқу форматын таңдауды сынып жетекші түсіндіреді. Егер,қолайлы эпидемиологиялық жағдайы бар шалғайдағы елдімекенде орналасқан мектеп балаларды штаттық форматта оқытуды жоспарласа, онда ата-аналарға санитарлық-эпидемиологиялық және мектепке баратын кезде қойылатын талаптар түсіндіріледі.

Егер мектеп қашықтан оқыту форматын жоспарласа, онда ата-аналарға форматты таңдау себебін, оның оқу ережесін, ерекшеліктерін және т. б. оқыту тұстары түсіндіріледі.

Қосымша білім беру ресурсы ретінде «Балапан» телеарнасында қазақ тілінде, «ЕлАрна» телеарнасында орыс тілінде телевизиялық сабақтар ұсынылатын болады.

Дәстүрлі (күндізгі) оқыту форматы оқытудың негізгі нысаны болып қалатыны ата-аналарға түсіндіріледі. Санитарлық-эпидемиологиялық жағдай жақсарған кезде, мектеп біртіндеп әдеттегі дәстүрлі форматтағы  қызметін бастайтын болады.

Балалар үшін мектеп формасының міндеттілігі сақталады. Сонымен қатар, 2020-2021 оқу жылында балаларға ыңғайлы, ұқыпты іскерлік стильдегі киімдесабаққа қатысуға рұқсат беру туралы шешім қабылданды.

Шектеу іс-шараларына байланысты балалардың денсаулық жағдайы туралы медициналық анықтамалар сұралмайды (ата-аналардан балалардың денсаулығын сақтау мақсатында бұл мәліметтер нақтыланады).

Мектептер балаларды оқулықтармен қамтамасыз етеді. Әр мектеп ҚР БҒМ «Оқулық» РҒПО ұсынымдары негізінде карантиндік шаралар жағдайында оқулықтарды берудің ішкі ережелерін анықтайды.

 

Күндізгі оқыту форматы 1-11 сыныптар.

Ауыл мектептерінде бір сыныпқа 15 оқушыға дейін күндізгі оқытуформаты ұйымдастырылады.

Ауыл мектептерінде күндізгі оқыту формат тиісті аумақтардың бас мемлекеттік санитарлық дәрігерлерінің келісімі бойынша санитарлық қауіпсіздік шараларына сәйкес жүзеге асырылады.

Оқыту мектепте барлық сыныптарда, оның ішінде мектепалды сыныптарда білім алушылардың күн сайынғы температурасын өлшеуді қамтамасыз ете отырып жүзеге асырылады.

Нормадан жоғары температурасы бар балалар үйге оралады, ауырған адамдар анықталған жағдайда барлық сыныпты қашықтан оқытуға көшу қамтамасыз етіледі, мектеп жұмысын жалғастырады.

Ауылдық мектептерде оқытудың штаттық режимін ұйымдастыру кезінде мынадай шараларды сақтау қажет:

1) басталу және аяқталу уақытын көрсете отырып, сабақ кестесін құру;

2) әлеуметтік алшақтықты сақтау үшін ауысымдарды ұлғайту және ауыстыру;

3) кабинеттік жүйені алып тастау, әр сынып белгілі бір кабинетте орналасады;

4) әртүрлі сыныптар үшін әр уақытта сабақтар арасындағы үзілісті ұйымдастыру;

5) мектепке кіру кезінде медицина қызметкерінің білім алушылар мен педагогтердің температурасын күн сайын өлшеуі;

6) маскаларды кию режимін қамтамасыз ету;

7) оқу үстелдерін 1 метр қашықтықта орналастыру;

8) кабинеттерді және барлық жайларды желдету, кварцтау;

9) қолды жуу және арнайы құралдарды пайдалану;

10) әрбір екінші сабақтан кейін сынып бөлмелерін ылғалды жинау;

11) дәліздердегі, реакреациялардағы, холлдардағы және басқа үй-жайлардағы ауысымдар, шағын ауысымдар арасындағы ылғалды жинау;

12) мектеп асханасының/буфеттердің жұмысын тоқтату;

13) күн сайын температураны өлшеуге, ауру белгілерін анықтауға, ауырғандар анықталған, карантин жарияланған және барлық сыныптың қашықтан  оқытуға көшкен жағдайда сыныптағы білім алушылардың жағдайын бақылауға, кейіннен сыныпты штаттық режимге қайтарғанда оқшаулауға арналған медициналық кабинеттер мен оқшаулағыштардың жұмыс істеуі;

14) таза ауада дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру немесе спорт залдарын үнемі желдету;

15) мұғалімдерге кабинеттерде жүруге, мұғалімге баруға, сыныптан тыс іс-шаралар мен ата-аналар жиналыстарын өткізуге тыйым салынады;

16) мектеп заттардың, кабинеттердің, реакциялардың, холлдардың және басқа да үй-жайлардың бетін өңдеу үшін жеткілікті мөлшерде дезинфекциялау құралдарымен қамтамасыз етіледі;

17) мектептің кіреберісінде дезинфекциялау тоннельдері, аяқкиімге арналған дезинфекциялау кілемшелері орнатылады, барлық қабаттарда қолды өңдеуге арналған санитайзерлер орнатылады, термометрия қамтамасыз етіледі;

18) сапалы сумен жабдықтау, қолды жуу құралдары қамтамасыз етіледі.

Оқу форматына қарамастан, қазақ тілінде оқитын «Балапан» телеарнасында орыс тілінде оқитын оқушыларға «Ел-Арна» телеарнасында дүйсенбі жұма күндері аралығында  сағат 9.00-ден бастап 18.00-ге дейін теледидарлық қосымша сабақ арқылы оқу мүмкіндігі беріледі. Теледидар сабақтары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми арналарында ақысыз көрсетіледі. Теледидар сабақтары қосымша білім беру ресурсы ретінде қолданылады.

Теледидар сабақтары әлеуметтік желілерде жарияланған кестеге сәйкес өтеді.

Теледидар сабақтарының ұзақтығы 10-15 минуттан тұрады.

 

Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау (2-11 (12) сыныптардағы оқу форматына қарамастан,  оқу жылы бойына)

Білім алушылардың жетістігін бақылау электрондық журналда жүргізіледі.

Бұл жүйеде ата-аналар мұғалімнен кері байланыс ала алады, сабақ кестесін көре алады, баланың қандай баға алғанын көре алады, мұғалімге сұрақтар қоя алады, мектептегі іс-шаралар мен іс-шаралар туралы әрдайым хабардар болып отырады және қосымша білім беру ресурстарына үнемі қол жетімді.

Аталған сайтта видео сабақтар, тапсырмалар, педагогтардың материалға қатысты сұрақтарға жауаптары бар.

Электрондық журналдар болмаған жағдайда, қағаз журналда жүргізіледі.

Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде 2020-2021 оқу жылындағы 2-11 сыныптарында бағалау Қағидасына өзгерістер енгізілді.

«Білім алушылардың үлгерімін, аралық және қорытынды аттестаттаудың үлгілік ережелерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына сәйкес бағалау өткізіледі. Бірінші тоқсанда педагогтер 2-11 сыныптарда бөлімге (бұдан әрі – БЖБ) 1 жиынтық жұмыс және тоқсанға (бұдан әрі – ТЖБ) 1 жиынтық жұмыс  өткізеді.

БЖБ 2-11сыныптарда 2020 жылдың 5-15 қазан аралығында ТЖБ 2-11 сыныптарда 2020 жылдың  28 қазаннан бастап   өткізу ұсынылады.

БЖБ және ТЖБ өткізілетін пәндер мектептің жұмыс оқу жоспарына сәйкес анықталады. Әдістемелік ұсыныстарда 2-11 сыныптарда БЖБ және ТЖБ өткізілетін пәндердің саны мен атауларын көрсететін кестелер бар

1-сыныпты бағалау жүргізілмейді.

Tабиғи және техногендік, әлеуметтік, карантин сипаттағы төтенше жағдайлар жағдайында формативті бағалау үшін орташа балл есепке алынады, ол журналдың жеке бағанында қойылады. Формативті бағалау үшін ең жоғары балл 2-11 сыныптарда 10 балдан аспауы тиіс. Пікір қалдыру үшін мұғалімдер электронды журналдың айдарларын қолданады.

Қажет болған жағдайда Бағалау ережелерін әзірлеуші                       Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының мамандарынан nao.kz сайтындағы «сұрақ-жауап» бөлімі арқылы толық ақпарат алуға болады.

Электрондық журнал форматының қорытынды бағасын шығару кезінде балл саны мынадай арақатынаста есептеледі: 1 БЖБ – 25%, ФБ - 25%, ТЖБ – 50 %.

«Өзін-өзі тану», «Көркем еңбек», «Музыка», «Дене шынықтыру», «Кәсіпкерлік және бизнес негіздері», «Графика және жобалау», «Қоғам және дін» оқу пәндері бойынша жиынтық бағалауды өткізбейді.

 

Жиынтық жұмыстарға арналған тапсырмалар құрылымы

Жиынтық тапсырмаларға шығармашылық тапсырмалар, практикалық жұмыс, диктант, эссе, мини-тесттер, зерттеу есептері, бірнеше жауаптары бар тест тапсырмалары жатқызылады.

Бөлім үшін жиынтық бағалаудың оқу тапсырмаларының саны:

– 2-4 сынып оқушылары үшін – 3-4 оқу тапсырмасы;

– 5-11 сынып оқушылары үшін – 5-6  оқу тапсырмасы.

2021 жылдың 1 қаңтарына дейін мектептердекөптеп қатысуын талап ететін мәдени және спорттық шаралар толығымен тоқтатылады.

 

Ата-аналар балаларына Интернетті қауіпсіз түрде қарауды үйрететін ережелер

 

            Балаларыңыздың интернетте немен айналысатындығы туралы хабардар болыңыз. Олардан әртүрлі қосымшаларды қалай қолдануға болатындығын үйретуді сұраңыз.

Балаларыңызға Интернетте өздері туралы ақпаратты: ұялы телефон нөмірін, мекен-жайын, мектептің нөмірін, сондай-ақ (өздері мен отбасыларының) суреттерін көрсетпеу керектігін түсінуге көмектесіңіз. Өйткені, кез-келген адам оны көре алады және оны өз пайдасына қолданылуы мүмкін.

Егер балаңыз спам (қажетсіз электрондық пошта) алса, оған мұндай электронды хаттарда жазылғандарға сенбеуін және оларға ешқандай жауап бермеуін ескертіңіз.

Балаларға бейтаныс адамдар жіберген файлдарды ашпауды түсіндіріңіз. Бұл файлдарда вирустар немесе фотосуреттер, әдепсіз немесе агрессивті мазмұндағы бейнелер болуы мүмкін.

Интернеттегі кейбір адамдар өтірік айтатындығын және олар кім екендерін айтпайтынын түсіндіріңіз. Балалар ешқашан өздері, ересектерсіз, шынайы өмірде білмейтін желідегі достарымен кездесуге болмайды.

Балаларыңызбен үнемі байланыста болыңыз, интернеттегі басқа адамдардың әрекеттеріне қалай қарау және қалай әрекет ету керектігін айтыңыз, кеңес беріңіз.

Интернетте біреу ренжітсе немесе агрессивті мазмұнды қабылдаса немесе тапса, балаларыңызды дұрыс жауап беруге үйретіңіз.

Сүзгілеу құралдарының балаларыңыз пайдаланатын компьютерде дұрыс орнатылғандығын тексеріңіз.

 

Интернеттегібалалардыңата-аналықбақылауережелеріментанысу.

Балаңызбен компьютерде немесе мобильді құрылғыда не көретіні және не істейтіні туралы сөйлесіңіз.

Интернет пен ойындарға уақытты шектеңіз. Сабақтан тыс уақытта күніне 15-30 минут сабақ-бұл күнделікті жаңа нәрсені игеру үшін жеткілікті.

Күніне қанша уақыт компьютерді, гаджеттерді, қай бөлмелерде және қандай мазмұнды пайдалануға болатындығын келісіңіз. Ережелерді басып шығарыңыз, олардың астына жазылыңыз және компьютердің жанына іліп қойыңыз. Егер бала қандай да бір тармақты бұзса, ережелерді дауыстап оқып, оларды сақтауға уәде бергенін еске түсіріңіз.

Ата-аналық бақылау бағдарламасын орнатыңыз. Егер сіз күні бойы баланың жанында бола алмасаңыз, ата-аналық бақылау бағдарламаларының кез-келгенін орнатыңыз. Әрине, бұл туралы балаға ескертіңіз. Мұндай бағдарламалар балаларды тәртіпке келтіріп қана қоймайды, сонымен қатар берілген уақыттың соңында құрылғыларды өшіре алады.

Компьютерді көрнекті жерге қойыңыз. Егер компьютер баланың бөлмесінде болса, оның шынымен оқып жатқанын көрмейсіз. Қонақ бөлмесіндегі немесе сіз көп уақыт өткізетін басқа бөлмедегі Компьютер балаға күтім жасауға көмектеседі.

Балаларға компьютерде уақыт өткізуді және нақты дағдыларды игеруді ұсыныңыз. Мысалы, фотосуреттерді өңдеу, 10 саусақты басып шығаруды немесе қарапайым заттарды бағдарламалауды үйрену.

Мысал көрсетіңіз. Балалар көбінесе ата-аналарының мінез-құлқын көшіреді. Сіздің балаңыз қандай әрекет жасасын десеңіз, сондай әрекетпен үлгі көрсетіңіз!

 

            Ата-аналар мен балаларқарым-қатынасының психологиясы.

  Баланың жеке басын құрметтеңіз. Өз әрекеттеріңізде озбырлыққа жол бермеңіз.

  Тиісті өзін-өзі бағалауды қалыптастырыңыз. Өзін-өзі бағалауы төмен адам үнемі біреудің пікіріне байланысты. Жоғары - билік мойындамайды, басқалардың пікірімен саналмайды.

  Баланы отбасының нақты істерімен таныстырыңыз. Оған қажетті үй тапсырмаларын, тапсырмаларын орындауды талап етіңіз.

  Баланың ерік-жігерін дамыту. Оған шыдамдылық пен батылдықты танытуға үйретіңіз. Мақсатқа жету үшін күш салуды үйреніңіз.

  Баланы жоспарлауға, іс-қимыл жоспарын құруға үйретіңіз. Үлкен және күрделі істі бірқатар нақты әрекеттерге бөлу.

  Оны басқа балалармен, адамдармен қарым-қатынас жасауға үйретіңіз. Ата-аналық мінез-құлықтың оңтайлы моделін көрсетіңіз.

  Баланың адамгершілік қасиеттерін қалыптастырыңыз: мейірімділік, әдептілік, жанашырлық, өзара көмек, жауапкершілік.

            Отбасылық өмірдің әдеттегі ырғағын мүмкіндігінше сақтаңыз немесе жаңа отбасылық дәстүрлерді (ойындарды) жасаңыз, әсіресе егер балалар үйде қалуы керек болса. Балалардың жасына сәйкес үй іс-шараларына қатысуын қамтамасыз етіңіз.

            Мүмкіндігінше балаларды құрдастарымен ойнауды және қарым-қатынасты жалғастыруға шақырыңыз.

            Стресс пен дағдарыс кезінде балалар әдетте ата-аналармен қарым-қатынасқа көбірек бейім. COVID-19 жас ерекшеліктеріне қарай балаларыңызбен талқылаңыз.

            Егер сіздің балаларыңызда проблемалар болса, онда бұл мәселелерді бірлесіп шешу олардың алаңдаушылығын жеңілдетеді. Балалар өздері үшін қиын кезеңде өз эмоцияларын қалай басқаруға болатындығы туралы түсінік алу үшін ересектердің мінез-құлқы мен эмоцияларын бақылайды.

Қарапайым түрде балаларға не болғандығы туралы фактілерді беріңіз, қазір не болып жатқанын түсіндіріңіз және оларға осы ауруды жұқтыру қаупін қалай азайтуға болатындығы туралы олардың жасына байланысты түсінуге болатын сөздермен нақты ақпарат беріңіз.

Балаларға коронавирустың берілу жолдары туралы айтыңыз. Егер вирус жұқтырған болса, басқа адамдардан COVID-19 жұқтыруға болады. Ауру адамнан адамға жөтелу немесе түшкіру кезінде COVID-19 науқастың мұрнынан немесе аузынан бөлінетін кішкентай тамшылар арқылы берілуі мүмкін. Бұл тамшылар адамның айналасындағы заттар мен беттерге түседі. Басқа адамдар алдымен осындай заттарға немесе беттерге, содан кейін көзге, мұрынға немесе аузына тиіп кетуі мүмкін. Сонымен қатар, инфекция COVID-19 бар адамды жөтелгенде немесе түшкіргенде пайда болатын кішкентай тамшыларды ингаляциялау арқылы пайда болуы мүмкін. Осы себепті науқас адамнан 1 метрден астам қашықтықта болу керек.

Инфекциядан аулақ болуды түсіндіріңіз:

- суық тию және ЖРВИ белгілері бар адамдармен байланыс жасамаңыз (мұрыннан су ағу, жөтел, түшкіру және т. б.);

- көпшілік іс-шараларға (кинотеатрларға, студияларға, секцияларға, театрларға, цирктер, филармониялар, консерваториялар, т.б.);

- қолды сабынмен мүмкіндігінше жиі жуу;

- мүмкіндігінше, көзді, ауызды және мұрынды қолмен ұстамаңыз;

- мүмкіндігінше, қоғамдық орындардағы тұтқаларға, сүйеніштерге, басқа да заттар мен беттерге қол тигізбеңіз;

- сәлемдесуден, сүюден және құшақтасудан аулақ болыңыз;

- салауатты өмір салтын ұстану, уақытында ұйықтау және ұйықтау, теңгерімді тамақтану және үнемі жаттығулар жасау.

Бөлмені үнемі желдетіп, ылғалды тазарту қажет екеніне назар аударыңыз. Бұл іс-шараларды бүкіл отбасы үшін көңілді ойынға айналдырыңыз.

 

            Білім беру процесіне қатысушылардың жауапкершілігі:

            Білім беру ұйымдарының жауапкершілігі:

- ата-аналарды немесе заңды өкілдерді оқытудың шарттары мен ерекшеліктері туралы хабардар ету;

- компьютерді және интернетті қауіпсіз пайдалануға байланысты ұсыныстармен танысу;

- іске асырылатын оқу бағдарламаларының мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкестігі

Ата-аналардың (балалардың заңды өкілдерінің) жауапкершілігі:

- компьютер мен интернетті қауіпсіз пайдалану бойынша ұсынымдардың орындалуын бақылауды қамтамасыз ету;

- баланың оқу кестесі мен оқу тапсырмаларын орындауын бақылауды қамтамасыз ету;

- мектеппен, сынып жетекшісімен, пән мұғалімдерімен байланыс жасау;

– «Балалардың денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпараттан қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2018 жылғы 2 шілдедегі №169-VI Заңына сәйкес ата-аналар балалардың денсаулығы мен дамуына зиян келтіретін ақпараттан қорғау үшін олардың жасына сәйкес келетін Интернет желісіндегі белгілі бір сайттарға қол жеткізуін бақылауы тиіс.

            Білім алушылардың жауапкершілігі:

- кестеге сәйкес оқу сабақтарына қатысу;

- орындалған оқу тапсырмаларын мұғалімге жіберу;

- мұғалімнің ұсыныстарын орындау;

  •  

 

Просмотров: 338


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст